Gå till innehåll
söndag 30 mars 2025
Bogrund

Äntligen fick jag min Garmin 525s.

Rekommendera Poster

Jaa vad kan mer begära..........Beställde en Garmin 525s  med ekolod och diverse kabelhärvor.Allt var frid och fröjd  när min dotter kom med den här om dan. Utan att betala tull och bra pris tror jag.(4200 kr) kopplade upp den enligt andvändarhandboken (svensk )Givetvis startade den inte,det kom upp en svag text under ett par sekunder,men sedan är den helt död............Vad göra?? Ringde Svenska Garmin och givetvis kunde dom inte hjälpa mig,men döm om min förvåning ! Dom gav mig ett telefonnummer i Danmark där dom tar emot Garminprylar for garantireperationer,så man behöver inte skicka dom till England.Är det någon som har erfarenhet av detta?? Killarna som pysslar med marina prylar var på kurs och kommer Torsdag,denna vecka.Ska verkligen bli trevligt att ringa dom i morgon och höra hur landet ligger.

Hittade andvändarhandbok på svenska på nätet,men det vet väl alla.........................

Grundliga hälsningar.

Bogrund.

post-10004332-1394235550,3168_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kul att det ser ut som det löste sig smidigt för dig. Har själv bestält grejer från USA och bla. Garmins grejer. Har lyckligtvis inte fått några problem men vad jag hört av de flesta är att Garmin är exeptionellt duktiga på att ta hand om sina kunder även om man just i Sverige inte tar emot importgods. Kan du inte skriva lite sen och berätta hur det gått samt en liten recension på 525:an så jag vet om det är nått för mig?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...