mattiaserik 0 Postad 16 Juli , 2008 Hej Har kört sönder skeddan på min mercury 75hk -03. Någon som vet någon i västerås med omnejdsom svetsar sånt? MVH P-A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 16 Juli , 2008 Hör med Rampus 0121 417310 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rome 0 Postad 30 Juli , 2008 Hej P-A! Har du funnit hjälp med skeddan. Jag grundade nämligen själv för ett par dagar sedan och min skedda slogs av(!?) och jag fick en krokig propelleraxel (proppen blev givetvis skrot). Nypris för nytt växel hus ligger på nästan 15000kr och det känns inte sååå attraktivt m.a.p. min Yamaha 1996 55hk BETL med ett begvärde på ca 25000kr... Eftersom du söker i Västeråsområdet och jag bor i Kvicksund, så vore jag tacksam om du kunde ge några tips i dina efterforskningar. Mvh/RoMe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mattiaserik 0 Postad 6 Augusti , 2008 Hej Har inte fixat min skedda än.Jag hade inte sån otur som dig.Min skedda blev avslagen ca 3cm och lite taggig i framkant,propellern klarade sig.Kolla med propellerservice i stockholm. MVH P-A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser