Gäst Kabeldragarn Postad 2 Juni , 2004 Läste i nån tråd för ett tag sen om en bok om båtel och sånt? Kan dock inte hitta den tråden och skulle gärna vilja veta vad den hette och var man kunde få tag på den? Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Guest Postad 2 Juni , 2004 Ring och fråga Erlandsons brygga i Stockholm. De hade en bok för någon vecka sedan när jag var där, minns dock inte titeln El ombord eller något likande. Tyvärr har de inte katalogen på nätet ännu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LasseP 0 Postad 2 Juni , 2004 Det finns en bok som heter El ombord. Den säljs nog på de flesta marinshoparna. Jag har köpt min hos Hjertmans via deras internetbutik www.hjertmans.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilkens 0 Postad 3 Maj , 2011 Elsystem ombord av Micke Westin på Norsteds förlag? Wilkens Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micklas 6 Postad 3 Maj , 2011 Kan detta va nåt El ombord : praktiskt för båtägare Författare Anders Jangö //Mikael Senast ändrad av Micklas | 03 maj 2011 | 14:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 3 Maj , 2011 Huvudinlägg - Fråga: Bok om Båtel Skrivet: 02 juni 2004 | 07:30 Nu får vi väl hoppas att trådskaparen fått svar på sin fråga. Det är ju närmare 7 år sen han ställde den. Annars så finns det ju ytterligare ett par böcker i ämnet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pezon 0 Postad 3 Maj , 2011 Eller Elsystem för båtar av Magnus Sterky Smakprov finns här: http://www.batteknik.se/elsystem/smakprov.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser