Samric 0 Postad 15 Juli , 2008 hej! Sitter i tankar att köpa begagnad båt. har fastnat för Rocco. Vet ej benämning men är ca 30 fot. Har väldigt svårt att hitta info om denna model. Hoppas att någon kan hjälpa mig med info. Typ skrovvinkel, motorbestyckningar, om det är olika inredningar etc. Tack på förhand! Richard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
konsultens 0 Postad 10 Oktober , 2010 Hej Richard! Har du hittat mer info om Rocco får du gärna maila mig på konsultens@hotmail.com. Mvh Hudikbo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
OveRall 0 Postad 11 Oktober , 2010 Hej! Har inte så mycket info att ge dig, men jag gissar att det kan vara en Rocco 2002...den är dryga 9m och de jag har sett har oftast 2st 5,7 liters bensinare(typ VP AQ271C el liknande). Tror inte att de är byggda i mer än ett 20-tal exemplar(och under 80-talets senare hälft), men det har jag inga som helst vetenskapliga belägg för :-). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NiclasO 1 Postad 11 Augusti , 2015 Hej, lyfter en gammal tråd istället för att starta en ny. Jag är nyfiken på ungefär samma saker som trådstartaren var 2008, dvs rent allmänt vad det är för en båt. Ser att vissa båtar har midcabin men inte andra, såldes dessa båtar som halvfabrikat? Ungefär vad man kan förvänta sig för marschfart och toppfart med 5,0:or respektive 5,7:or? Finns även en crown 2001 på blocket som ser identisk ut men har singelmontage, har dessa formar cirkulerat mellan flera olika tillverkare? Så om någon har info om dessa båtar så dela gärna den med mig. /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan 17 Postad 11 Augusti , 2015 Har för mej att dom byggdes i Göteborg på åttiotalet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser