JensJ 0 Postad 14 Juli , 2008 Yes, var köper man de billigaste motor/drevdelarna? Är det tex. billigt på drev.se? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Renken 0 Postad 14 Juli , 2008 Jag handlar på drev.se. Dom har kunskapen o prylarna, priserna är helt okej. Prylar till motorn handlar jag på Värmdö motorteknik. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 14 Juli , 2008 Beror väl lite på vad du har för motor/drev.. Själv handlar jag på nätet från USA.. tjänar stora pengar på det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JensJ 0 Postad 15 Juli , 2008 Okej, kan du ge något exempel på någon site? Jag söker drevdelar till en johnson 50hk -88. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iggy 0 Postad 15 Juli , 2008 Tips! ta reda på artikel numret och gogla med hjälp av detta, samt givetvis det engelska namnet på delen så får du träff. //Iggy ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser