adec-530 0 Postad 13 Juli , 2008 Hej Är det någon som vet hur många personer en Adec 530 mellanbleka är godgänd för? Mvh Adec-530 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strandad 0 Postad 13 Juli , 2008 10 personer om jag inte har vaknat med huvudet helt under armen. Är det dags att duka ut långbord inför sensommarens kräftskiva eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adec-530 0 Postad 13 Juli , 2008 Hej Nej, undrarde bara hur många personer vår båt klarar! Klarar den verkligen av 10 vuxna ? Mvh Adec-530 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strandad 0 Postad 13 Juli , 2008 Jag har starkt minne av att jag läst att Adec'en är typad för 10 personer. Sen bör du nog dubellkolla detta för att vara säker. Men jag skulle lasta tills det börjar läcka in... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stealthman 0 Postad 14 Juli , 2008 Har varit 12 personer i min ADEC 700 !! stabilt men det blev VÄLDIGT trångt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser