Rovarn 0 Postad 3 September , 2008 Haha, d'samma... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 4 September , 2008 hehe ... tous les e, comme d'habitude ... la même procédure chaque année .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 5 September , 2008 Njaa Vi har cookies som hanterar sessioner (inloggad etc) eg: PHPSESSID, epwst_sid google analytics (statistik) eg: __utma, __utmb, __utmc, __utmz Sedan så lägger en del av reklamleverantörer in cookies som är så kallade 3:e parts cookies. Dom enda kakor som behövs är våra dom andra kan du spärra om du så önskar i din webbläsares inställningar. Det brukar jag göra :-) //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anemos_ 1 Postad 5 September , 2008 KillerBoo skrev: Vad hände med nämnde Steve? Tröttnade han för att moddarna försvann, växte han upp o skaffade husbåt/badanka eller blev han bara alldeles för full för att använda tangentbordet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 5 September , 2008 Full igen??? //Dessin Btw Steve, I´ m ready to rumble!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 5 September , 2008 Klart han är. Troligen helt otroligt full, det var ju inte ett enda stavfel i hans citat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 5 September , 2008 Och med detta oerhört kraftfulla bevis för din intelligens vill du bevisa.... vad? För du vet väl att jag, liksom Westfjord, inte tillhör den lilla minoritet (faktiskt bara en vad jag vet) som konsekvent raderar sina inlägg för att dom inte vågar stå för dem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 5 September , 2008 OMG!!!! Det ser ut som om du, jag Steve, Westfjord och Flipper är på samma sida!!!!! Ett historiskt ögonblick i Maringuidens forum.... Var skall detta ta vägen, ska vi riva barikaderan och peta ner Stavhammar till en simpel kodnisse och ta över hela skiten, vem vet Everybody want´ s to rule the world (Jävligt bra låt btw)! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 5 September , 2008 Haha, ja mycket ska man se innan helvetet fryser t is.. men vaffa, kul att vi kan anemosenas, nej ENAS menade jag ju om nånting iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 September , 2008 Men för hel...e Dessin, det har vi väl alltid varit, kärlek börjar alltid med bråk, men det finns ett stort undantag, på samma sida som A.....s blir jag aldrig. Senast ändrad av Westfjord26 | 05 september 2008 | 21:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 5 September , 2008 För att dra nytta av cookiefunktionen på maringuiden.se (automatisk inloggning) måste det interna skyddet släppas så mycket att Era annonsörer kan registrera våra surfvanor, är det rätt uppfattat? www.maringuiden.se/omoss/cooki... Vi på maringuiden.se sparar inga cookies som innehåller några personuppgifter. Det är ju sant, men det är det är väl så att ingen webbplats eller internetsida sparar någon kaka, dessa lagras på surfarens lokala dator (därför varnar antispionprogram) och den informationen kan läsas och registreras av andra webbsidor man besöker, eller har jag blivit en seglare nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 5 September , 2008 Har ni provat det här?http://www.teamviewer.com/index.aspx bara att ladda ner och sedan ge numren till kompisen! Han lär inte vara kompis länge, haha Men ändå, behöver man hjälp så behöver man Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 6 September , 2008 Du den tjejen ser ut som om hon skulle kunna koka en kanin eller två... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 7 September , 2008 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 September , 2008 Ni menar Stevemednicken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 8 September , 2008 Sympatiska??? Citerade inlägg är väl bortemot det enda seriösa du skrivit än så länge. Rättänkande? Att, som du gör, klistra en massa citerade inlägg i var o varannan tråd för att förstöra desamma slår inte mig som direkt rättänkade. Följer m strömmen? Konstigt, tycker du är i princip den enda som går MOT strömmen, men det är nog så att om alla tycker du har fel, så är det nog du som har rätt. Intet ont on D-L, men att du ser dig själv som rättänkande och sympatisk ter sig bara urbota dumt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 8 September , 2008 On D-L en får tacke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 8 September , 2008 lol vassego, du ÄR sympatisk osv, fast inte alla här är ju det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anemos_ 1 Postad 10 September , 2008 http://www.maringuiden.se/data/player/player.php?playertype=member Atlantic Sailing ! Gammalt filmklipp. Nu är det nya äventyr och seglingar ! Närmast till Medelhavet och Canarian Islands ! Ha det riktigt Bra ! Var vänliga emot varandra !! MVH. Anemos Senast ändrad av Anemos_ | 10 september 2008 | 14:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 September , 2008 Tack skall du ha själv, det var en trevlig tid! Ha en bra seglats och var rädd om dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 10 September , 2008 Anemos_ skrev: Intet ont till er alla på MG Forum. Anemos skall ut och segla ! Ni får ha det så riktigt bra, glöm bort era sorger, och tänk på nått fint bara ! Anemos, på egen begäran, lämnar MG, kommer inte att bry sig om vad ni här skriver ! Ha det bra, och tack för alla fina åsikter och kommentare ! MVH. Asemos (Att IP banna lönar sig inte) ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bravisägersåheeeeej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 September , 2008 Va ska vi göra nu då??????????, vi kan ju alltid hoppas på att steve och flipper drar igång nåt...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 10 September , 2008 Tar för lång tid ... citerar dig istället så får vi se om du blir arg o känner dig orättvist behandlad... så kan vi stiga i graderna på kuppen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 September , 2008 Inte då, blir jag arg på nån, har aldrig hänt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 11 September , 2008 Hmmmmm, nu SKULLE jag eg klippa in en massa lösryckta citat, men du verkar alldeles för vek för att det ska va kul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 September , 2008 Nänä, inga anemosare nu...och sen skulle du radera allt, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser