Gå till innehåll
fredag 22 november 2024
KillerBoo

KillerBoo´ s tråd o teori om Steve Med Selcon

Rekommendera Poster

Njaa
Vi har cookies som hanterar
sessioner (inloggad etc) eg: PHPSESSID, epwst_sid
google analytics (statistik) eg: __utma, __utmb, __utmc, __utmz

Sedan så lägger en del av reklamleverantörer in cookies som är så kallade 3:e parts cookies.

Dom enda kakor som behövs är våra dom andra kan du spärra om du så önskar i din webbläsares inställningar. Det brukar jag göra :-)

//stavhammar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

KillerBoo skrev:
Vad hände med nämnde Steve? Tröttnade han för att moddarna försvann, växte han upp o skaffade husbåt/badanka eller blev han bara alldeles för full för att använda tangentbordet
?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Full igen???

//Dessin

Btw Steve, I´ m ready to rumble!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Klart han är. Troligen helt otroligt full, det var ju inte ett enda stavfel i hans citat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och med detta oerhört kraftfulla bevis för din intelligens vill du bevisa.... vad?

För du vet väl att jag, liksom Westfjord, inte tillhör den lilla minoritet (faktiskt bara en vad jag vet) som konsekvent raderar sina inlägg för att dom inte vågar stå för dem?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OMG!!!!

Det ser ut som om du, jag Steve, Westfjord och Flipper är på samma sida!!!!!

Ett historiskt ögonblick i Maringuidens forum.... Var skall detta ta vägen, ska vi riva barikaderan och peta ner Stavhammar till en simpel kodnisse och ta över hela skiten, vem vet Everybody want´ s to rule the world (Jävligt bra låt btw)!

//Dessin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha, ja mycket ska man se innan helvetet fryser t is.. men vaffa, kul att vi kan anemosenas, nej ENAS menade jag ju om nånting iaf

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men för hel...e Dessin, det har vi väl alltid varit, kärlek börjar alltid med bråk, men det finns ett stort undantag, på samma sida som A.....s blir jag aldrig.

Senast ändrad av Westfjord26 | 05 september 2008 | 21:10

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att dra nytta av cookiefunktionen på maringuiden.se (automatisk inloggning) måste det interna skyddet släppas så mycket att Era annonsörer kan registrera våra surfvanor, är det rätt uppfattat?
www.maringuiden.se/omoss/cooki...

Vi på maringuiden.se sparar inga cookies som innehåller några personuppgifter.
Det är ju sant, men det är det är väl så att ingen webbplats eller internetsida sparar någon kaka, dessa lagras på surfarens lokala dator (därför varnar antispionprogram) och den informationen kan läsas och registreras av andra webbsidor man besöker, eller har jag blivit en seglare nu?

Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

Skrattande Har ni provat det här?
http://www.teamviewer.com/index.aspx
bara att ladda ner och sedan ge numren till kompisen! Han lär inte vara kompis länge, haha Skrattande

Men ändå, behöver man hjälp så behöver man Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du den tjejen ser ut som om hon skulle kunna koka en kanin eller två...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sympatiska??? Citerade inlägg är väl bortemot det enda seriösa du skrivit än så länge.

Rättänkande? Att, som du gör, klistra en massa citerade inlägg i var o varannan tråd för att förstöra desamma slår inte mig som direkt rättänkade.

Följer m strömmen? Konstigt, tycker du är i princip den enda som går MOT strömmen, men det är nog så att om alla tycker du har fel, så är det nog du som har rätt.

Intet ont on D-L, men att du ser dig själv som rättänkande och sympatisk ter sig bara urbota dumt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Donna-Lee

On D-L Skrattande en får tacke Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Anemos_ skrev:
Intet ont till er alla på MG Forum.
Anemos skall ut och segla !
Ni får ha det så riktigt bra, glöm bort era sorger, och tänk på nått fint bara !
Anemos, på egen begäran, lämnar MG, kommer inte att bry sig om vad ni här skriver !
Ha det bra, och tack för alla fina åsikter och kommentare !
MVH. Asemos
(Att IP banna lönar sig inte)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bravisägersåheeeeej

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Va ska vi göra nu då??????????Oskyldig, vi kan ju alltid hoppas på att steve och flipper drar igång nåt......

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tar för lång tid ... citerar dig istället så får vi se om du blir arg o känner dig orättvist behandladCool... så kan vi stiga i graderna på kuppen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmmmm, nu SKULLE jag eg klippa in en massa lösryckta citat, men du verkar alldeles för vek för att det ska va kul Oskyldig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...