KillerBoo 58 Postad 12 Juli , 2008 Vad hände med nämnde Steve? Tröttnade han för att moddarna försvann, växte han upp o skaffade husbåt/badanka eller blev han bara alldeles för full för att använda tangentbordet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 Juli , 2008 Han är väl med i allra högsta grad, det gäller att ha huvudet på skaft Killer..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 13 Juli , 2008 Han kanske har blivit miljövän och bytt båt? Stevemedsegelbåten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 23 Juli , 2008 Enligt vad jag har hört så har Steve sadlat om om blivit musiker, Stevemedcellon! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 23 Juli , 2008 Det är inte Steve i cellen då? /U Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 23 Juli , 2008 Andra källor säger att han är på semester: Steveifjällen......! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 23 Juli , 2008 HAhahaha har ni intwe fattat att det är stavhammar som är steve för att få igång lite krig på forumet. han har ju kommit ut ur GARDEROBEN med det för länge sedan. // Lelle Skutt Senast ändrad av skotten1 | 23 juli 2008 | 11:28 Senast ändrad av skotten1 | 23 juli 2008 | 11:28 Senast ändrad av skotten1 | 23 juli 2008 | 11:29 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UrbanCowboy 0 Postad 23 Juli , 2008 SteveMedStaven, typ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 27 Juli , 2008 Nä fan, jag är på sjön som allt annat båtfolk. Vad gör ni? Samma gamla stutar ser jag...lite gamla moddar blandat med lite annat löst folk... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 31 Juli , 2008 Men förtöj då för fan och bli som folk igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 1 Augusti , 2008 Hahaha, många gissningar blev det. Bara undrade var du tagit vägen. Blev lite för snälla tag ett tag här så jag saknade (trodde jag väl aaaaaldrig) dina inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 22 Augusti , 2008 Han kan ju också ha blivit kock, Steve med Sylten eller så har han gått och blivit rallare, Steve med Syllen? //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 Augusti , 2008 De e en jäkla skillnad på en syll o en dragg.... Kära hälsningar från Steve med draggen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 26 Augusti , 2008 Fanns det inte tidigare en lirare Nissed med limpan som hade fingrarna i syltburken. Var det i Steves syltburk? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 26 Augusti , 2008 Nu är det höst, nu kommer det roliga för oss båtvänner.......polera tangentbordet...vässa tugget....DE E HÖST! I`ll be back! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 27 Augusti , 2008 Har han blivit jockey -Stevemedsulkyn! Eller fågelskådat - Stevemedholken! Kanske blivit sektledare - StevemedWaco?!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 27 Augusti , 2008 Nää, jag tror att det är Steve med Loyden, han med en potatis i brallan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 29 Augusti , 2008 Nja, var det inte DoktorEnosPork som hade fingrarna där solen inte skiner, och gillade det? //Dessin BTW, nu är det höst och handskarna är kastade, eller vad säger du Steve? Senast ändrad av Dessin | 29 augusti 2008 | 19:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 29 Augusti , 2008 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 1 September , 2008 In the red corner...deeeeeeessssssiiiinnnnnnnnn...... in the blue corner...stttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeee BOX............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 2 September , 2008 Såja såja, lugn och fin nu, jag har inte tagit upp båten ännu, så än är det väl sommar? Men vad sägs om att införa medlemsmoderatorer, har hört att det funkar på andra forum, Anemos borde vara en given kandidat eller? //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 September , 2008 Strålande förslag Dessin, skulle vara kul inför höstens bataljer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 September , 2008 Förnyelse Dessin...förnyelse...moddar är helt ute numera, kollade runt lite i trådarna, anarki funkar bra ser jag.Så när tar du upp ekan då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 3 September , 2008 Preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis vad jag tycker StevePonken Förnyelse är aldrig fel och en väl fungerande anarki måste ju vara mycket bättre en en ickefungerande demokrati? hehe Fast vad innebär förnyelse i ditt fall? Att du blivit snäll? SteveMedFörståelsen? Eller att du köpt husvagn? SteveMedCabbyn? Eller helt enkelt bytt ölen mot vin? SteveMedBag-in-Boxen? Senast ändrad av KillerBoo | 03 september 2008 | 16:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dessin 0 Postad 3 September , 2008 Ekan åker upp imorgon om allt går bra! Så framåt helgen så är jag fit for fight!! Hare bra så hörs vi! //Dessin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 September , 2008 Hehe...helgerna ägnar jag åt vin-kvinnor och sång vet du väl....see you on monday... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 3 September , 2008 Vin-kvinnor, var hittar du dom..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 3 September , 2008 Baah, vad kärvänliga ni var här då... Varför varnar antivirusprogrammet när man surfar på maringuiden? Samlar Ni mer information än vad Ni säger på Cookiesinformationssidan? Tracking cookie! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 3 September , 2008 hehe...rövarn....long time no see Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 3 September , 2008 Cookies på MaringuidenVi på maringuiden.se sparar inga cookies som innehåller några personuppgifter. Vi sparar bara de användaruppgifter som ifylls vid inloggning. Detta för att vi skall kunna veta vilka sidor som besöks och för att du skall Logga in Automatiskt.Om du inte vill godkänna cookies Om du inte vill tillåta cookies så kan du enkelt ställa in detta i din webbläsare. Vissa delar av maringuiden.se kommer då inte att fungera som dom bör. Tracking Cookies can also be used for tracking the path of a user while visiting the web pages of a site. This can also be done in part by using the IP address of the computer requesting the page or the referer field of the HTTP header, but cookies allows for a greater precision. This can be done for example as follows: If the user requests a page of the site, but the request contains no cookie, the server presumes that this is the first page visited by the user; the server creates a random string and sends it as a cookie back to the browser together with the requested page; From this point on, the cookie will be automatically sent by the browser to the server every time a new page from the site is requested; the server sends the page as usual, but also stores the URL of the requested page along with the date/time and the cookie in a log file. By looking at the log file, it is then possible to find out which pages, and in which sequence, the user has visited. For example, if the log contains some requests done using the cookie id=dfhsiw, these requests all come from the same user. The URL and time/date stored with the cookie allows finding out which pages the user has visited, and at which time. Källa: http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie Tracking cookies track your web browsing habits. They can collect information about pages and advertisements you have seen or any other activity during browsing. Different websites can share tracking cookies, and each website with the same tracking cookie can read the information and write new information into it. Källa: http://www.f-secure.com/sw-desc/tracking_cookie.shtml Vi och våra surfvanor registreras alltså? Senast ändrad av Rovarn | 03 september 2008 | 22:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser