kinell 0 Postad 12 Juli , 2008 nån som kan nå om en vattenskoter jag har en sea jet 800cc -2007 som bara varvar ca 3500rpm ska varva ca 7000rpm vad kan vara felet kollat stiften gnista mm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 12 Juli , 2008 Blev fundersam och tänkte, var är du någonstans. Men man ska ju inte dra alla över samma gräns, kanske att du är en sådan som tar hänsyn iaf. Kolla tändningen, det skulle jag börja med efter att ha bytt stift. Sedan om det inte hjälper, så hade jag gått på förgasarn. Kollat bränslet osv. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moestberg 0 Postad 12 Juli , 2008 http://www.jetski-sweden.se/forum/index.php Gör en användare och ställ frågan i service-forumet. Och förresten, finns det ingen garanti på maskinen?? Senast ändrad av moestberg | 12 juli 2008 | 11:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stortriss_hej 0 Postad 12 Juli , 2008 Du kan ju också kolla så att den går som den ska på alla cylindrarna. Har varit med om ett liknande problem då den bara gick på tre av fyra, då var den ny, så det blev ett garanti jobb! /Stortriss_hej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta_B 0 Postad 12 Juli , 2008 Du kan kolla om nycklarna är programerade för nybörjare dvs motorn stryps elektroniskt så att den inte varavar lika mkt. Ta kontakt med ÅF så kan de säkert åtgärda problemet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kinell 0 Postad 13 Juli , 2008 det finns bara köpes å säljes på jetski forumet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kinell 0 Postad 13 Juli , 2008 jag har köpt den som tredje ägare den e importerad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser