sv_johan 0 Postad 10 Juli , 2008 Hej! Jag har idag en Yamaha 50 hk 4t årsmodell 2007. Tydligen samma motor som 60hk och ska därför kunna trimmas enkelt till samma effekt genom att byta någon styrbox. Vet någon var man kan få tag i en sådan förutom hos de auktoriserade säljarna? /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 10 Juli , 2008 Dyr 16439:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sv_johan 0 Postad 11 Juli , 2008 Jo jag vet att den är dyr, samma skillnad som att köpa en 60 hk direkt. Därför tänkte jag försöka få tag i en piratdel. Kanske finns någon firma som kan fixa det till ett bättre pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 11 Juli , 2008 Finns inga pirat delar till den motorn ,är alldeles för ny. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sv_johan 0 Postad 13 Juli , 2008 Ja det kanske är så att man får vänta ett par år tills det kommer någon annan som kan erbjuda tjänsten. Men förhoppningsvis kan någon firma programmera om orginalboxen, tjänsten erbjuds faktiskt till bilar och mc så varför skulle det inte finnas till båtmotorer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 13 Juli , 2008 Biltema, Rusta och Claes Olsson har styrboxar till alla Yamaha modeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 13 Juli , 2008 Ett önsketänkande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stockiz 1 Postad 13 Juli , 2008 Kolla med dom här:http://www.lundinsmarin.se/ verkar mest fixa med Mercury men det kostar inget att fråga. Fixade min box där. //Stockiz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser