sanderss 0 Postad 9 Juli , 2008 Hej på er alla båtägare jag har ett problem, min pump till powetrim är trasig nu undrar jag hur mycket fart tappar båten som det är nu så gör den inte mer än 13-15 knop brukar köra 20-22knop eller är det mer fel tacksam för svar HÄLSNINGAR Sanderss Senast ändrad av sanderss | 09 juli 2008 | 23:59 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 9 Juli , 2008 .. tjå, vafööör inte laga påwertrimmet ! ...... är det så svårt ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 10 Juli , 2008 Mitt inlägg försvann visst. Ifall det är din Flipper med AQ som strular så håller hon väl på att försöka dyka enär du inte kan trimma upp henne, därav fartreduceringen. Så det är nog bara att bita i det sura äpplet och laga pumpen. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanderss 0 Postad 11 Juli , 2008 Det var det jag undrade om det var felet eller om det är mer fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klang 0 Postad 11 Juli , 2008 men du vet väll om din båt planar ut eller inte, får du den inte att plana ut nu när powertrimern är ur funktion så har du bara felet där. man har ju inte powertrim utan anledning. laga den du så ska du se att båten går fortare igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser