Ocarina 0 Postad 9 Juli , 2008 Jag skulle vilja ha tips på en bra bärbar ardio apparat för FM lysning, framförallt en bra mottagare. Chris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
amiraya 0 Postad 13 Juli , 2008 Tivoli Audio PAL, Kristallklar mottagning (bättre än båtens inbyggda bilstereo) Man kan bära med sig den i en smidig väska som även skyddar radion från smuts etc. Man kan koppla in IPOD etc om man vill lyssna på annat. - Endast inbyggt laddningsbart batteri (dock mycket lång batteritid (20-30h) Vi har haft våran i några år och är supernöjda, det är ju inte heller fel att man får en snygg köksradio hemma. /Lars Senast ändrad av amiraya | 13 juli 2008 | 22:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogel70 1 Postad 13 Juli , 2008 Kan rekommendera Sangeans radioapparater, de håller hög klass på mottagningen. http://www.sangean.nl/English/?userrst=yes Vill du ha en vattentät apparat i smidigt format kan jag rekommendera Sangean H201, själv valde jag Sangean PRD5 för jag ville ha ingång för mp3-spelare och stereohögtalare. Att den dessutom har snabbval och kan användas som klockradio gör inget det heller. Senast ändrad av Fogel70 | 13 juli 2008 | 23:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GustavB 9 Postad 17 Juli , 2008 Tivoli Audio PAL alla gånger! Den laddas dessutom via 12V-ingång så det är bara att koppla till befintligt system. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ocarina 0 Postad 4 Augusti , 2008 Jag (vi) får tacka så mycket för tipsen, kom hem från semestern (båt) idag och har lyssnat till sprak och avbrutna väderleks rapporter..... Chris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser