Gäst Adam Postad 30 Maj , 2004 Mina pluggar rök förra hösten och nu söker jag nya. Finns det någon som vet vem som för dem? Att hitta på Internet verkar vara svårt. Mina normala handlare har det inte heller. Gärna i Stockholmsområdet. /Adam Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
grimbo 0 Postad 11 Juni , 2004 Varför inte prova hos Drevia? De borde ha delar till din motor www.drevia.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Martin Postad 12 Juni , 2004 Min närmaste bilverkstad bytte mina (har visserligen en b21), men det borde din oxå kunna fixa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adamarie 0 Postad 12 Juni , 2004 MICAB blev det! Jag hade tur dock och köpte deras sista plugg av den typ jag behövde. Tydligen har det utgått vilket kan vara rimligt eftersom motorn är nästan 30 år gammal. Jag fick dock som sagt den sista. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wildhasse 0 Postad 16 Juni , 2005 Tänk på att de flesta frostpluggar ej är samma som på land de skall vara i material som offras. Själva bytet kan nog bilverkstan fixa men vet de detta ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst naffatS Postad 16 Juni , 2005 Här hittar du också frostpluggar: http://www.lidingomarin.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser