Gäst Donna-Lee Postad 3 Juli , 2008 Dessa förb... och hur fixar man det bäst? Jo tips finns det gott om och ett kommer här nedanför, annars läste jag i någon tråd att man kunde köpa myggnät för barnvagn inte allt för dyrt. Jag har även hört att man kan köpa myggnät på rulle på apoteket, men vet inte om det stämmer. /Uhttp://www.garderoben.se/produkt.php?id=660 Senast ändrad av Donna-Lee | 03 juli 2008 | 17:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 3 Juli , 2008 Hej Urban. Här kommer ett hett tips. Blanda i senap i din bränsletank och starta sedan motorn. Då borde det komma ut senapsgas och du har garanterat myggfritt runt båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 3 Juli , 2008 Jo det kunde va nå´ t. Såg hur jäkligt det var i gysingetrakten och började klia mig på armarna direkt. Tur man slipper bo där mer. Men dom hittar visst hit också de attans attackmyggen som finns nu. Jädra kamikaze mygg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Juli , 2008 En redig portion ärtsoppa, kålpudding eller liknande, sen vågar ingen mygg komma i närheten. Ingen annan heller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 3 Juli , 2008 hehe, du flydde ju själv från gävle Håkan. Var det innan superkuren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 4 Juli , 2008 Nja, i Gävle är myggen så jävla stora att det är skönt när dom suger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 4 Juli , 2008 Nu var det riktigt nära, tur du inte skrev hellre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 4 Juli , 2008 Jag köpte gardiner på IKEA som funkar utmärkt som myggnätsmaterial. De kostar 39:- för 2 x 250x280 cm. Myket billigt. Barnvagnsnät hade vi på förra båten det fungerar också bra men nu kan vi hänga nät för ingången till stickkojen också om något mygg letat sig in. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 4 Juli , 2008 Tackar ska till ikea imorgon. Grattis till fjärdeplatsen på GR för det var väl ni. Vi mår bra, tittar in på bloggen ibland, bara för att hålla koll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 5 Juli , 2008 Det var inte vi utan Rosättravarvets ägare Mats Gustavsson som var skeppare på varvets båt. Han har också konstruerat den och har seglat och dessutom vunnit många EGR med sina Linjetter tidigare. Detta år kom Linjett 37:an Ancella på tredje plats i sin klass! Däremot så provseglade vi den båten under ett dygn för tre veckor sedan. Men vi ska med 99% säkerhet köpa en Linjett 37 - den är helt suverän - och vacker! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser