Jesper-Visby 10 Postad 2 Juli , 2008 Jag har min Junker 22 vid Gryts Brygga. Jag känner dessa farvatten dåligt och tänkte därför se om det här på MG finns lite tips på pärlor och hamnar/naturhamnar i Gryts Skärgård. Jesper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 2 Juli , 2008 Harstena är en favorit. Gubbö kupa likaså. Och sedan har vi viken på Väggös ostsida, där ligger man bra och kan boka tid i en jättefin bastu. Det finns massor med fina ställen, kolla på www.gryt.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jesper-Visby 10 Postad 2 Juli , 2008 Tack! Gubbö och Harstena kände jag till. Är den norra eller södra delen av viken på Väggö att föredra? Jesper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ocarina 0 Postad 9 Juli , 2008 Grattis till val av skärgård. Vi har precis flyttat (tillfälligt kanske) till stockholmskärgård. Ett perfekt ställe är Brännholmen, ute vid Laxvarp. Man ligger på väst sidan finns några ställen bäst är så långt in som möjligt tyvärr blir det grunt långt in. Sedan går man över oön och badar solar på yttersidan släta underbara klippor och utsikt mot öppet hav. Chris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jesper-Visby 10 Postad 9 Juli , 2008 Toppen, jag testar det i helgen! Jesper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser