sunbird198 0 Postad 1 Juli , 2008 är det någon härifrån forumet som vet något om båten/motorn? http://www.blocket.se/vi/16919313.htm?ca=11_s Mvh Sunbird Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidi 0 Postad 1 Juli , 2008 Huh? Jag reagerade också på bilden först, tills jag såg den lilla 2.2-hästaren eller vad det nu är som sitter på babordsidan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hinken 1 Postad 1 Juli , 2008 Jag tycker den ser prisvärd ut, skicket på motorn ser iaf till ytan ut att vara välvårdad. Och till smuggler28 som tycker att det är ett april skämt bör skaffa ett par styrkor starkare glasögon. Det är en till motor bredvid. //Alexander Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 1 Juli , 2008 Just det, en reservmotor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 1 Juli , 2008 Den där båten känner jag igen... kylskåp på aktersegeln. Den ser lustig ut, har sett den stå på trailer förut men såg den i sjön vid byggan för nåra veckor sedan dock inte under färd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smuggler28 1 Postad 1 Juli , 2008 jaha, en 2,2 hästare vid sidan, ser ändå mysko ut, fniss. löjligt med båtförsäljare som försöker rida på andra båtars renome, skrov som en smuggler o joker ungefär vadå ungefär??? Det är som att jämföra en hemmabyggd wv beachbuggy med en porsche 911 bara för motorerna sitter i samma ände, oseriöst. smuggler28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Juli , 2008 Den är väldigt lik den båt jag hade som barn..... ... och lekte med i badkaret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 2 Juli , 2008 Fanns det verkligen så stora motorer 1987? 275hk är mycket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hinken 1 Postad 2 Juli , 2008 Smuggler28, har du inget konstruktivt att skriva, behåll dina ideer för dig själv. I annonsen ger annonsören en jämnförelse med mer kända båtar, hur svårt är det att förstå? Ungefär, är likvärdigt, inte exakt samma. Har du inga riktiga åsikter ang båten eller erfarenheter, låt bli att kommentera! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
spaceas 0 Postad 2 Juli , 2008 Påminner den inte lite om en Scandica tex en 550.. heh, samma linje på den blåa delenpå det skrovet:P http://scandica.se Offshorebåt? Ser inte dom som den bifogade bilden? Senast ändrad av spaceas | 02 juli 2008 | 13:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunbird198 0 Postad 2 Juli , 2008 har forskat lite ang motorn men inte hittat ett smack om båtmodellen försök att vara lite seriösa med era svar... jag ser båten som ett objekt och inte turn-key kanske pröva båten lite i sommar för att sedan bygga om totalt puss & kram Sunbird Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunbird198 0 Postad 4 Juli , 2008 har varit och tittat på båten och man kan juh säga att det är ett riktigt vrak kanske inte ens duger att åka i i sommar men ändå är man sugen ( gillar stora motorer ) tänkte någon propeller expert kanske kan hjälpa mig med vilken propeller man ska ha? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser