Gå till innehåll
onsdag 13 november 2024
sunbird198

vad tror ni om denna?

Rekommendera Poster

Huh?  Jag reagerade också på bilden först, tills jag såg den lilla 2.2-hästaren eller vad det nu är som sitter på babordsidan :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker den ser prisvärd ut, skicket på motorn ser iaf till ytan ut att vara välvårdad.

Och till smuggler28 som tycker att det är ett april skämt bör skaffa ett par styrkor starkare glasögon. Det är en till motor bredvid.

//Alexander

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Den där båten känner jag igen...  kylskåp på aktersegeln.

Den ser lustig ut, har sett den stå på trailer förut men såg den i sjön vid byggan för nåra veckor sedan dock inte under färd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jaha, en 2,2 hästare vid sidan, ser ändå mysko ut, fnissFoten. löjligt med båtförsäljare som försöker rida på andra båtars renome, skrov som en smuggler o joker ungefär vadå ungefär??? Det är som att jämföra en hemmabyggd wv beachbuggy med en porsche 911 bara för motorerna sitter i samma ände, oseriöst.

smuggler28Rynkar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fanns det verkligen så stora motorer 1987? 275hk är mycket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Smuggler28, har du inget konstruktivt att skriva, behåll dina ideer för dig själv. I annonsen ger annonsören en jämnförelse med mer kända båtar, hur svårt är det att förstå? Ungefär, är likvärdigt, inte exakt samma. Har du inga riktiga åsikter ang båten eller erfarenheter, låt bli att kommentera!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Påminner den inte lite om en Scandica tex en 550.. heh, samma linje på den blåa delenpå det skrovet:P http://scandica.se   Offshorebåt? Ser inte dom som den bifogade bilden?

Senast ändrad av spaceas | 02 juli 2008 | 13:11

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har forskat lite ang motorn men inte hittat ett smack om båtmodellen

försök att vara lite seriösa med era svar... jag ser båten som ett objekt och inte turn-key

kanske pröva båten lite i sommar för att sedan bygga om totalt

puss & kram Sunbird

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har varit och tittat på båten och man kan juh säga att det är ett riktigt vrak kanske inte ens

duger att åka i i sommar men ändå är man sugen ( gillar stora motorer )

tänkte någon propeller expert kanske kan hjälpa mig med vilken propeller man ska ha?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...