Gå till innehåll
måndag 02 december 2024
ZilSwe

Finns det någon som köper båt?

Rekommendera Poster

Jag såg det, och det beror på att jag har skrivit kabinbåtar :) Om den inte blir såld nu (kommer att komma 3 pers å titta denna vecka) så får jag väll uppdatera den med kabinbåt ocklså :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Lycka till.

Vad blir nästa båt  eller gör du som jag plockar ihop en husbil för omväxling skull? 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Husvadå!?!? Skulle aldrig sätta mig i ett läge där jag står utan båt! Flört Det blir troligen två båtar. En styrpulpet och en större familjebåt (Segel kanske) och dessa kommer att köpas in i den ordningen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pratade just med en båthandlare. Det finns handlare sade han som idag har ett tapp på 50% i försäljning. Man betalar mindre för båtar i inbyte idag. Vad det berpr på visste han inte men drivmedselspriser och räntor kan avgöra. Finns väl en allmän oro för det ekonomiska läget idag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det ar nog som flera skriver den allmanna oron somspokar, tror nog laget kommer normaliseras relativt snart. drvimedelspriserna ar nog knappast avgorande. jag tror de flesta med batar somhar noprmal forbrukning tal en del ytterligare hojningar. batar gar inte spec manga timmar per sasong. aldre bransletorstiga batar kommer dock vara i stort sett osaljbara inom en inte allt for avlagsen framtid. inte heller omojligt att framtida lagar tvingar fram motorbyten pa aldre batar, det ska man ha i atanke om man idag funderar pakop. ha budget for motorbyte helt klart...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Såld... så nu måste man hitta något nytt Tungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Grattis! och god jaktlycka efter nya båtar. //Iggy ;o

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

... själv så äger jag en ''bajsbrun båt'' .. det inte heller så himla kul ! hahahahahaha

Lycka till med försäljningen Flört.

post-11345-1394235534,7835_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skönhet ligger i betraktarens ögon Oskyldig

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...