sportsman 0 Postad 26 Juni , 2008 hej undrar om det finns nån sjöpolis i sijan tänkte för säkerheten och så... mvh//andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
parola 0 Postad 29 Juni , 2008 En bekant till mig såg en polisbåt under midsommar runt Mora/siljan.. Så nog finns dom men dom är sällsynta och jag tror att dom inte har någon egen båt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 29 Juni , 2008 Hej Läste i Dalademokraten att polisen, kustbevakningen, länsstyrelsen, försvarsmakten, justitsiekanslern, trafiksäkerhetsrådet och kammaråklagaren skulle bevaka SILJAN sommaren 2008 för säkerheten och så....... Å.. det är faaen i mig sant Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 30 Juni , 2008 haha.... ja då kan man känna sig lugn där iallafall!!! om nåt nu skulle hända Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
parola 0 Postad 30 Juni , 2008 Tycker det inte är mer än rätt att dom visar sig lite mera på sjön...till det positiva förstås! Senast ändrad av parola | 30 juni 2008 | 22:06 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser