ss2100 0 Postad 24 Juni , 2008 Hej tänkte måla om trailern, så kom gärna med förslag på olika färgsättningar. Huvudfärgen blir troligtvis svart kanske med lite röda detaljer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 25 Juni , 2008 Är du sysslolös så finns det ju många trailers som ligger ensamma och övergivna på land nu och till synes bara väntar på att någon ska måla dem. Kanske skulle du göra det till en affärsidé? Finns det något roligare än att måla trailers när fjärden ligger öppen, fisken nappar och fåglarna kvittrar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 25 Juni , 2008 har aldrig tänkt på att man skulle måla trailern... Men i färgaffären brukar de ha reapartier av konstiga färger, så kolla där så hittar du säkert nån kul rosa eller ärt-grön nyans som du blir ensam om och gör att ingen vill stjäla din trailer heller för den delen. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 25 Juni , 2008 Tja färgens huvudsakliga uppgift är ju att vara rostskyddande, men det skadar ju inte om resultatet tilltalar ögat också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Juni , 2008 Glöm inte att måla balkarna invändigt, det är där det rostar mest. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst n0sliw Postad 30 Juni , 2008 va det lite ironi med i den texten eller? ja har minsann också målat om min trailer från röd till grå för det ser modenare ut (galvad) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 30 Juni , 2008 VA, Min är oxå grå, eller rättare sagt vit och svarta slattar av body blandat och blåst på som vanlig färg med vanlig färgspruta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst n0sliw Postad 13 Juli , 2008 min va röd med vitmålade plåtfälgar o d va inte tjusigt direkt så ja slipade lite lätt o penslade om med hammerite grå färg så den skulle iaf se lite galvad o ny ut det blev kanon!! stiligare behöver ja inte ha den mer än nya lyktor o goa aluminium fäljar som inte rostar sen är ja klar med min! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser