Gå till innehåll
söndag 19 januari 2025
ss2100

Färgval till trailern

Rekommendera Poster

Hej tänkte måla om trailern, så kom gärna med förslag på olika färgsättningar.

Huvudfärgen blir troligtvis svart kanske med lite röda detaljer?

post-3560-1394235524,4041_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är du sysslolös så finns det ju många trailers som ligger ensamma och övergivna på land nu och till synes bara väntar på att någon ska måla dem. Kanske skulle du göra det till en affärsidé? Finns det något roligare än att måla trailers när fjärden ligger öppen, fisken nappar och fåglarna kvittrar? Gråter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har aldrig tänkt på att man skulle måla trailern...

Men i färgaffären brukar de ha reapartier av konstiga färger, så kolla där så hittar du säkert nån kul rosa eller ärt-grön nyans som du blir ensam om och gör att ingen vill stjäla din trailer heller för den delen.

Lycka till

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tja färgens huvudsakliga uppgift är ju att vara rostskyddande, men det skadar ju inte om resultatet tilltalar ögat ocksåCool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst n0sliw

va det lite ironi med i den texten eller? ja har minsann också målat om min trailer från röd till grå för det ser modenare ut (galvad)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

VA, Min är oxå grå, eller rättare sagt vit och svarta slattar av body blandat och blåst på som vanlig färg med vanlig färgspruta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst n0sliw

min va röd med vitmålade plåtfälgar o d va inte tjusigt direkt ;) så ja slipade lite lätt o penslade om med hammerite grå färg så den skulle iaf se lite galvad o ny ut ;) det blev kanon!! stiligare behöver ja inte ha den mer än nya lyktor o goa aluminium fäljar som inte rostar sen är ja klar med min!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...