Rovarn 0 Postad 24 Juni , 2008 Vänligen skriv ett inlägg i garderoben, jag behöver hjälp. Vänliga hälsningar Rövarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 24 Juni , 2008 Nenenenenenneeeeeeejjjj nikita skriv inte i Garderoben.. då kan jag inte reta honom längre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7anne 0 Postad 24 Juni , 2008 Jag fattar inte... Men jag behöver en packbox till trim/tiltmotorn til en Ev-70hk 95:a .... ??? Det finns inte.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 24 Juni , 2008 Jag behöver oxå en packbox... Fast det var inte det det var frågan om... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7anne 0 Postad 24 Juni , 2008 Fattade inte vad frågan var... bara skoja lite... Ska skapa en riktig tråd om mitt case... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 24 Juni , 2008 Hur ser din båt ut? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatnisse 1 Postad 24 Juni , 2008 ungefär som en båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 Juni , 2008 Hmmm den är vit och flyter på vattnet. och har ett bått tygtak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 25 Juni , 2008 KillerBoo: Hmmm den är vit och flyter på vattnet. och har ett bått tygtak Det räcker inte, är jag rädd för... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 25 Juni , 2008 Nikita är nog långt från datorer, har sett honom bygga på ny plåtburk. Packbox i rätt storlek har han visst också hittat eftersom det ryktas om giftermål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatnisse 1 Postad 25 Juni , 2008 giftermål mellan han och packboxen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 25 Juni , 2008 Men herregud!!!!!! NÅN idé måste du väl ha på om det är nåt som är fel som inte är riktigt helt? Har testat att byta packboxarna, men solen skiner likförbannat inte i kölsvinet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7anne 0 Postad 25 Juni , 2008 Har köpt fel backbox nu, ska prova den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Juni , 2008 Jag behöver ingen packbox, muffen tätar bra ändå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 26 Juni , 2008 Annars kan du testa den bakre packboxen, brukar kunna täta bättre om man skippar muffen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatnisse 1 Postad 26 Juni , 2008 men vart sitter packboxen/arna? på motorn i guess iallafall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 27 Juni , 2008 Njae Nisse.. dom flesta otäta packboxarna sitter på mer el mindre illa skötta ruffhäxor. Ett sätt att komma förbi detta fruktansvärt irriterande problem är att byta ruff ofta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 28 Juni , 2008 Men se vad har vi här, är det inte en av bröderna räka i sin bröllopsutstyrsel. Ang packboxar, filtringar mm så bränns läpparna lätt om de inte fettas in ordentligt innan man för in pistongen, vet man inte att vårda dem rätt så hjälper det nog inte att för omväxling skull slita på reservmuffen även den kommer börja glappa med tiden. Men jag tycker mig ha märkt att de senare generationernas ruffhäxor är mer elastiska vilket borgar för fler problemfria år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser