swede21 0 Postad 23 Juni , 2008 Jag har hängt ett tag på MG nu och kollat massor av trådar. Nu skulle jag vilja ge Bossee lite cred för grymt sakliga inlägg. Frågar ngn om olika båttyper kommer han upp med typ tre egna kommentarer, sju annonser, fyra andra länkar och två tester. Dessutom frågar han om man kanske skulle vilja ha något mail med PDF:er. Nyttigt. Heders! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miki2 0 Postad 23 Juni , 2008 Ville bara hålla med. Bossee är grym. /miki Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sirba 0 Postad 23 Juni , 2008 Instämmer fullständigt, Bossee rules! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 23 Juni , 2008 Tack, tack. Hoppas det jag försöker bidra med kommer frågeställaren och kanske andra till nytta. Jag försöker kolla upp fakta om jag är osäker innan jag skriver nåt svar men ibland kan det bli lite fel. Detta är ju ett diskussionsforum där alla kan bidra med sin pusselbit. /Bo Senast ändrad av bossee | 23 juni 2008 | 23:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser