kaptenmatte 0 Postad 26 Maj , 2004 jag vet inte vad det här är för båt kan någon säga vad det är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dusty 0 Postad 26 Maj , 2004 Liknar en Cacsade 19, jag hade en sån fast den hade aluminiumram runt fönstrena högst upp. Kanske var min ombyggd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dusty 0 Postad 26 Maj , 2004 Cascade menade jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaptenmatte 0 Postad 26 Maj , 2004 tack för tipset jag ska kolla hur en sån ser ut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 26 Maj , 2004 Du kan redigera dina inlägg så slipper vi dubbla inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 20 Oktober , 2004 Nja.... lite sent kanske men men....din cascade 19 måste ha varit väldigt modifierad. Jag har en sådan båt och med mina ögon kan jag inte se mer likheter än att motorn sitter på samma ställe samt att dem går under benämningen båt... OBS..vill inte tjaffsa på något vis men jag blir ju nyfiken på vad du ser för likheter?¿ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst zkuttz Postad 23 Mars , 2005 Finns ingen likhet alls med en cascade 19. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tassen_jani 0 Postad 24 Maj , 2006 hej jag kan säga att det inte är en Cascade 19! men det ser ut att kunna vara en alnö capir! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser