Westfjord26 9 Postad 23 Juni , 2008 Sitter på jobbet och har 3 veckor kvar till semestern, med tanke på vädret gör det inte så mycket, hoppas det blir bättre sen. När har ni semester? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Juni , 2008 Jag har semester när det fina vädret kommer, det vill säga den 4 juli o framåt ! Nå, hur blev det med seglingen Westis ?? //Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Juni , 2008 Det blir ingen segling, förresten har dom som skrev inlägget inte varit inloggade igen, fyllegrej och glömt lösenordet, dumma fruntimmer!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 25 Juni , 2008 Har min andra semestervecka - av 9 (så jag är inte så hysterisk över vädret). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StigH 0 Postad 25 Juni , 2008 Har verkligen vädret så stor betydelse? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 25 Juni , 2008 Om jag får tycka så har det inte det !! Skit i vädret o njut av sjön istället... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 26 Juni , 2008 Njut av sjön? Det beror väl på hur höga vågorna är eller?? E det pissväder och vågorna går tvåmeter högt så ska det mycket till för att njuta av det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 26 Juni , 2008 Och ju mer det blåser, desto mer sjö blir det att njuta av.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Juni , 2008 100% sant. Mera vind !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 27 Juni , 2008 Min fyrhundrade semester vecka men nu är det nog slut eftersom doktor reinfelt planerat att friskskriva oss alla tokar och troll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 27 Juni , 2008 Kom precis hem efter 10 dagar på sjön, brun och lite smalare Nu ska vi jobba 14 dagar, sen blir det 3 veckor till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Grundlurad 0 Postad 2 Juli , 2008 Om 5 timmar börjar semestern. Blir nog inte båtåkning förens tisdag iaf. Men den som väntar på något gott.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 Juli , 2008 Nu är det bara 1 vecka kvar, hoppas att vädergudarna är barmhätigare i år än förra året Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 10 Juli , 2008 Semestern börjar på måndag. Då ska här seglas!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 15 Juli , 2008 Onsdag, Torsdag, och Fredag kvar, sen är det 3 veckor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 23 Juli , 2008 Japp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 23 Juli , 2008 Och nu ska jag suga i mig en Adelskronen Export 50 cl. 5,2% köpt i Tyskland för 3:- i helgen som var, i en vanlig mataffär. Fan vad livet är orättvist Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 2 Augusti , 2008 Pust !!! Jag har 50 veckor kvar till semestern... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 2 Augusti , 2008 Å min sista dag var idag. Kör hem i morgon. Fast jag är ju pensionerad numera så jag slipper stämpla in kl 8:oo Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser