zokasa 0 Postad 22 Juni , 2008 är det någon som vet om det är svårt att plasta in träbåtsskrov har skadat mig så jag orkar inte att slipa varje år mvh martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 22 Juni , 2008 Orkar du inte matta ner och lacka din fina snipa varje vår, så orkar du inte plasta skrovet heller, med allt det jobb som det innebär. Att plasta ett träskrov är ju som en sista nödåtgärd när båten är så dålig att skrotning är alternativet. Att plasta skrovet på en , till synes, så fin träsnipa som din, är nästan att förstöra båten. Dvs om den inte läcker så mycket att du plastar den för den skull. Det är mycket arbete och inte gratis om du gör det själv. En gissning; Lejer du bort jobbet, kostar det mer än vad båten är värd. Men du kan ju alltid infodra anbud på jobbet, så får du en rättare prisbild. Kan du inte leja nån som lackar båten varje vår -pigavdrag? (beror ju på vad det står på fakturan) tommy Senast ändrad av toaen | 22 juni 2008 | 12:42 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 22 Juni , 2008 Kan inte svara på frågan.. däremot skar det rejält i hjärtat när jag lästa din fråga o jämförde den med en sån underbar båt. Sälj den till nån som uppskattar träbåtar och lägg till en peng o köp en plastbåt istället så blir varken du, jag eller båten lessen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
haknor 0 Postad 28 Juni , 2008 förstör inte en så fin träbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zokasa 0 Postad 28 Juni , 2008 vad skall man göra när igen vill köpa båten det är igen som har lagt ett bud men tack för inlägget det är en jätte fin båt för dom som fårstår sig på träbåtar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fwilkens 0 Postad 4 Augusti , 2008 Testa att lägga in en sälj-annons på www.trabatsakuten.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser