Gå till innehåll
fredag 27 september 2024
Lamon

Nu kan alla Stockholmare pusta ut.

Rekommendera Poster

Jag/vi åker nämligen till Västkusten... Vart åker ni ??? //Lamon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det kan ju inte alltid gå bra !! Obestämd



Senast ändrad av Lamon | 19 juni 2008 | 11:13

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi västkustbor kan ju segla till Norska Sörladet - då slipper vi ju alla norrmän också.

Välkommen Lamon

tommy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

UNDERBART ATT SE ATT DET FINNS NÅGON STOCKHOLMARE SOM HAR NÅGOT I NJUREN.

SJÄLVA SÅ STANNAR VI KVAR HÄR I VÄST.

 

//JANNE

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Vad har hänt Lamon, varför ska du söka dig till regnet? Visserligen kommer det att bli soligt här, men inga trettio grader. Så ta dig en funderare till! Glad

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Regnet ??  Det ska inte regna denna sommaren, det har jag bestämt...

Stockholmare som har nåt i njuren var det oxå ??  Jag vet inte för jag är inte en sån ! Ligger ju mitt emellan kusterna så i år girars det babord o ut till bästkusten...

Hojta till när vi möts så tar vi en bira Cool

//Lamon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vilka städer på Västkusten ämnar du/ni besöka? Bara så man vet om vi kan dela några bira eller ej.....Cool 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Inget planerat men jag kan tänka mig att vi slår i bryggor på/i Mastrand Åstol Skärhamn Kärringön Gullholmen Mollösund Grundsund Lysekil Smögen Fjällbacka Grebbestad Strömstad Hunnebostrand Koster Ramsö Stenungsund Nordön mm mm

Så visst kan vi ha ihjäl någon bira Förvånad

 

//Lamon

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite väl långt norr ut för min del.....varför inte ta Halmstad 17-20Juli....Marin Festival med stora o Långväga Segelfartyg o mycket annat.....bl.a världens största segelfartyg, ett ryskt kommer hit....Skrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Halmstad ?? Jag ska ju till Västkusten FörvånadSkrattandeFörvånadSkrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad hade du för betyg i Geografi? Halmstad, Västkustens Pärla.....Cool

Men vi har en strand som vi kallar Smålansds badbalja Östra Stranden i stan...heheheh

Dit for alla smålänningar på 60-70talet o badade...hahahahah. Kanske nått att se för en äkta Smålänning?

Jag guidar...GRATIS.....hahahahah

Sköt om er o Glad Midsommar.....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hahhaa jag slipper både västkustingar o stockholmare så jag måste vara världens lyckligaste midsommarfirare nu hahahahahahahhahahaha GLAD O TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ALLIHOPA FRÅN RILLEZ I DOM JÄMTLÄNDSKA SKOGARNA KRING STRÖMS VATTUDAL

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag stannar på västkusten. Varför åka nånannanstans. Här finns ju allt!!!!!!!!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kanske inte hade det bästa betyget i geografi men västkusten börjar tycker jag norr om Göteborg. Det andra kan vi ge bort till skåne...

Hahaha  Jag har oxå varit o badat där, Hagöns camping. Firat några midsommrar där sägs det !!! Tyst

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lysekil är en trevlig plats med krogar o b/B Harry

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Båt/seglingsmässigt är jag benägen att hålla med. Sträckan mellan Hanö och Tistlarna har inte mycket (till skärgård) att erbjuda. Bortsett då för Hallands Väderö, en fantastisk ö.

Din kunskap om geografi är det nog inget större fel på. Det brukar va värre med Stockholmare. 70% av alla båtar som finns till salu finns innom 08-området. Från mitten av 1990-talet har jag i omgångar vart på jakt efter anna båt än den jag för tillfället har haft. Vid ett tillfälle var jag och tittade på en båt i 08-området, och säljaren säger; I somras var jag i dina hemtrakter och jag kunde inte låta bli att fråga var.

Jag bor ju i Kungshamn i mellersta Bohuslän och jag tänkte mig ett svar som Smögen, Hovenäset, Väjern eller om man skulle sträcka sig långt bort för det jag räknar som mina hemtrakter, Hunnebostrand.

Hade jag suttit, hade jag nog ramlat av stolen när han svarar - Laholm. Det är 29 mil bort och jag har aldrig varit där.

 

tommy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då tar vi en bira där oxå stig !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...