BaySeeker 0 Postad 18 Juni , 2008 Hej, Jag är ny medlem från idag. Det ena pulpet/räcke på min Solö 25 har blivit skadad dvs böjd/ knäckt och jag behöver tips om var jag kan får den riktad helst inom Stockholms området. Jag har sökt på nätet utan större framgång - den är 25mm och rostfritt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oceanis 2 Postad 18 Juni , 2008 Kolla med Larssons plåt på Lidingö. dom gör sagolikt fina båtprylar. Har själv fått gjort olika saker till min båt där. Prata med Richard som själv är seglare och som har blick för snygga lösningar. http://www.larssonsplat.se/batprylar.shtml Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elfanomad 8 Postad 18 Juni , 2008 Befinner du dig i söderort så har du en jäkla bra kille i Jordbro. Axelssons rostfria. Min pulpit blev kalasbra och jag är mer än nöjd, har ingen siffra på vad det kosta då det gick på försäkringen. Mvh Elfanomad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BaySeeker 0 Postad 19 Juni , 2008 Tack för det - jag kolla upp.... Paul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser