Sushie 0 Postad 17 Juni , 2008 Hej, jag är nybliven båtägare. Jag såg en segelbåt som hade en liten gasolgrill monterad på pulpeten i aktern och undrar om någon vet var man kan få tag på en sån. Det såg så smidigt ut! mvh Susie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 17 Juni , 2008 Fogas har det med all säkerhet och annars så vet de med största sannorlikhet var du får tag på en. www.fogas.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 18 Juni , 2008 Sea&Sea säljer den, den är av fabrikat Magma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 18 Juni , 2008 Prislista Magma grillarhttp://www.magmagrill.se/html/body_prislista.html om sea sea säljer dom billigare så är det ju bra. Men jag tycker det var dyra saker, måste ju finnas billigare. Jag tänkte på bordsgrill, en sådan torde inte vara alltför dyr och skulle ju enkelt kunna byggas om. Sedan var jag inne på smartson fritid och hittade den här.Baby QEn liten gasolgrill från Weber som är lagom för stranden, campingen eller båten. Modellen är uppbyggd på en brännare i rostfritt stål som justeras med ett steglöst reglage. Grillytan är på 43x32 cm och har en effekt på 2,64 kW. Utdragbar droppform förenklar rengörning. Det går att köpa till en vagn med hjul om du vill grilla stående. Transportväska med draghjul är ett tillbehör som gör det lättare att transportera grillen. Mått: 70x36x41 cm. Finns hos Järnia och Bauhaus. Pris c:a 2000:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee Postad 18 Juni , 2008 Här ännubilligare, men den kan man kanske bygga om http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se114701 sök på gasolgrill på saiten. Sedan fanns det gasolgrillar här med http://www.kamafritid.se/pdf/10004.pdf Senast ändrad av Donna-Lee | 18 juni 2008 | 17:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 18 Juni , 2008 Japp, det är oss som har råd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mainship 2 Postad 18 Juni , 2008 Magma grillar är helt suveräna. Det är det första tillbehör jag köper till en båt. Jag är inne på min tredje grill (båt med grill). Dyra kanske men värda varje krona. Då tar jag hellre en enklare GPS bara jag får min Magma grill. Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 8 September , 2008 Hej Susie ! kolla på www.eldovatten.se eller kolla på Campinggaz har en grill som kallas Partygrillen, har en sådan skjälv och har bara rekomendera kostar 600kr inkl gas för 6tim grillning. tar pyttelite plats och kan även användas för kokning. Köpte min på GGM i Göteborg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 5 November , 2008 Hej vi har en Magmagrill helt i rostfritt med fäste till pulpit,tuben monterad under ett snyggt överdrag har suttit monterad hela säsongen, lätt att rengöra, rekomenderar den starkt. MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser