arto 0 Postad 17 Juni , 2008 I Parant-sidan står det att Poul-Henrik Kongstadt, som drivit Svenska Parantförbundets hemsida, har avlidit. Detta innebär att den här sidan inte längre uppdateras. Om någon i Parantförbundet vill ta över ansvaret för hemsidan, vänligen kontakta Poul-Henriks anhöriga på paranter@telia.com. Jag har ingen Parant men har alltid läst sidan, då jag tycker att den är den bästa båtmärkesidan i Norden! Jag är ledsen att Poul-Henrik avled och önskar kraft till anhöriga i deras sorg. Arto Finland PS. Hoppas att någon tar ansvar för hemsidan. Senast ändrad av arto | 17 juni 2008 | 10:17 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 17 Juni , 2008 Det var tråkigt att höra. Jag har heller ingen Parant och kommer aldrig att äga den. Men jag håller med om att den är en i särklass välgjord och informativ hemsida som är både ett nöje och bildande att läsa även om man seglar något helt annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
d88-jwn 0 Postad 17 Juni , 2008 Parant har jag ägt ett par år, mycket bra båt. Sidan har jag både läst med mycket stor behållning och bidragit lite till. Instämmer i önskan till hans anhöriga. /Johan Senast ändrad av d88-jwn | 17 juni 2008 | 17:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vilse 12 Postad 18 Juni , 2008 Ja, deras motorbytar rapporter är de mest detaljerade jag sett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser