Gå till innehåll
onsdag 25 september 2024
wojarski

Visa Oss Skärgården?!?!?

Rekommendera Poster

Hej!

Vi är 10 personer som söker efter en båt med skeppare som vill köra runt oss i skärgården i 4-5 h den 28/6 08. Det får gärna vara en udda båt (kanske träbåt) men allt är av intresse. Vi har en hyffsad budget och ser fram emot många svar.

Med vänlig hälsning

Lukas Wojarski

0707/770656

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det skadar nog inte om du skriver v-i-l-k-e-n skärgård ni vill se.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Skrattande Antagligen sthlm´ s skärgård, men visst hade det varit enklare att veta lite mera precis Glad
Det finns båtuthyrningsfirmor lite varstans i vårt land, kolla där.

/Urban

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Synd, 10 personer är några för många för min del. Vill vara max 6-7. Dessutom ligger jag i närheten av Nynäs dvs i Sthlms södra skärgård och har en ganska vanligt formulär 1-A-båt. Iofs bekväm med toa och kyskåp som rymmer mycket dricka... 

Annars är 4-5 timmar en lagom tripp genom Dragets kanal och till Trosa eller Landsort. Om man ev kan dela upp sig på två båtar och det finns någon annan intresserad i närheten....

Fast om du har budget; det finns proffs som gärna skjutsar er runt skärgården, möjligen kan det vara trångt med bokningen såhär års.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sorry, visst menar jag sthlms skärgårdSkäms Jag har kollat runt en del på charter men undersöker även möjligheten att hitta en trevlig båt skeppare privat. Alla tips är välkomnaGlad

 

Lukas

lukas@happyfiction.com

0707/770656

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...