Gäst Willy Postad 7 Juni , 2001 Kan någon tala om vem som är tillverkare av denna båt vore jag tacksam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per-Anders Postad 7 Juli , 2001 Hej Det var ett varv beläget i Nävragör norr om Karlskrona. Sök i denna region. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Willy Postad 11 Juli , 2001 Tack för ditt svar jag har nu fått kontakt med tillverkaren. M V H Willy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jocke Postad 20 Juni , 2004 Hej Jag är också ute efter varvet som tillverkade Adec 700. Skulle du kunna skicka över det du fick fram? Hälsningar/Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stealthman 0 Postad 21 April , 2005 Hej har nyss köpt en ADEC 700 skulle vilja vet allt om den !! Om du har någon info kan du väl skicka den till mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rickard H Postad 25 Augusti , 2005 Hej Nävragöl var det, har haft en tidigare som jag gillade skarpt. BM båtarna (Blekinge Marina) ska ha byggts på samma varv, kan kanske gå vidare och forska på det. mvh /Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adec540 0 Postad 4 Juni , 2006 Den gamla adressen: AB Blekinge Marin Nävragöl 370 34 Holmsjö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser