Gå till innehåll
fredag 08 november 2024
ulfa

Någon som känner igen fartyget?

Rekommendera Poster

Såg det utanför Kullavik (Västkusten, syd Göteborg) i tisdags. Någon som vet vad det är?

post-2742-1394235503,1754_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den heter SKAT och ägs av Charles Simonyi, tror det var han som låg bakom Microsoft Exel.

/Martin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var t o m inslag i 22.00 nyheterna på 4:an, stora delar Gbg stängs av imorgon, då gäster som Bill Gates mfl. är bröllopsgäster, många poliser är utkommenderade (20-30 st)...

/RC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Å tösa han ska gefta saj me, e från Onsala... som legger i traktera runt Kullavik...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hm....20-30 poliser utkommenderade? Hoppas att mannen betalar för dem oxå, själv ogift men funderar till sommaren att gifta mig. Kollar då ev om piren är ledig o Borg betalar bevakning, avspärrning då  garanterar jag giftemålet.!!!Cool 

Båten, tja för stor för oss...........massor av jobb tänk på bottenmålning, underhåll mm. Hur får han tiden att räcka till?????????????????????Ok nu blir dom ju 2 som hjälps åt. Bruden är ju 30 år yngre o kräver sitt o är blond!!!!

Avundsjuk? Nä......Skäms

Grabbens Exelblad funkar utmärkt...

Trevlig helg på Er!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nja... nu är ju hon från Särö och Onsala ligger INTE runt Kullavik untan cirka 2,5 mil söderut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men i alla fall är onsalakorv god ihop med en kall öl när man ankrat upp för kvällen i någon solig vik

jalmar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som jag skrev... i traktera runt Kullavik... d v s nån mil upp, nån mil ner... nån mil åt endera hållet, anses med trakterna runt... precis som Särö och Onsala ligger i trakterna runt Göteborg... Jag skrev som synes aldrig att Onsala ligger RUNT (omgärdande...) Kullavik...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hon blev väl trött på onsalakorvar o ville ha något mer vällagratFlört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kollade på en bild igår i blaskan. Hon ska ju vara blondin men inte är hon det för hon har glömt att blondera håret. Alldeles kolsvart under.

Janne som är gift med en äkta Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...