Gå till innehåll
torsdag 10 april 2025
Reine

Wallas 3000 Elschema + Instruktionsbok

Rekommendera Poster

Är det någon som känner till var man kan få tag på ett elschema en instruktionsbok till en Wallas 3000 ? Önskar samtidigt veta vem i Stockholm Norr som är bäst sorterad på reservdelar och service

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst morgan

Hej Reine,, Elschema och en instruktionsbok kan du nog få igenom Wallas själva www.wallas.fi klicka in på deras hemsida, jag fick min på så sätt över en äldre W1800. //morgan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag försökte med Wallas själva, men de hänvisade till att denna modellen egentligen inte är var en wallas... Så de hade inga instruktionsböcker. Tydligen är det någon annan tillverkare som har byggt denna för Wallas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Tom Cambrand

Hej, Såg din förfrågan. Fick du någon ordning på din värmare. Jag har själv en 3000 som inte vill starta. Den sitter i en Maxi95 som jag köpte i våras. Jag skulle behöva veta en del om värmaren och om det finns reservdelar till den. Vet du?? Hälsningar Tom Cambrand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Reine

Jag tröttnade på att försöka själv. Så nu har jag lämnat den till värmedoktorn, för att få ett kostnadsförslag. Såg att du också har talat med honom. Vi får se vad han säger till mig... Får besked nästa vecka. Dock så finns det en sprängskiss på Thermo2500 på hemsidan (som är näst intill identisk) om du vill meka själv. http://www.varmedoktorn.net/1.html

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...