DanBer 0 Postad 23 Maj , 2004 jag har en kortriggad båt och en långriggad motor.. jag har nu svetsat i hop en plåt men undrar i vilken höjd motorn ska sitta!? finns det några markeringar.. jag är helt nybörjare på detta och fattar inte alla facktermer... :roll: skulle vilja ha en lätt beskrivning! tack på för hand //dan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst olle Postad 23 Maj , 2004 Den horisontella plattan ovanför propellern skall sitta jäms med båtbotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst olle Postad 23 Maj , 2004 Den horisontella plattan ovanför propellern skall sitta jäms med båtbotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DanBer 0 Postad 23 Maj , 2004 tack tack! 8) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 23 Maj , 2004 Korta riggar är 15 och långa riggar är 20. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Örnvik 450 Postad 29 September , 2004 Hejsan I instruktionsboken till min Tohatsu 30hk 2003 står det att denna platta skall sitta 30-50mm UNDER botten på båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser