ss2100 0 Postad 19 April , 2007 Hmm svårt dethär med namn, har nu haft båten sen 2003 och den är fortfarande utan namn... Senast ändrad av ss2100 | 19 april 2007 | 13:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klingan 0 Postad 19 April , 2007 Celice! Ett kvinnonamn men som egentigen är ett taggtrådsliknande ”strumpeband” som Silas späker sig med i filmen Da vinci koden Det vore väl nytänkande! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 19 April , 2007 ...eller menar du; CA$H I$ KING ... HOW CARE$ /HOW CAR¤S... RA££Y.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LarsaP 0 Postad 19 April , 2007 Felicia .. sedan kan man sjunga Felicia försvann, kan någon säga hur.. Om något skulle hända. Min segelbåt heter för övrigt Smulan. Döpt av tidigare ägare men det duger bra.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ms__ 0 Postad 19 April , 2007 No name... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tigern 0 Postad 25 April , 2007 Nå, vad blir det för namn??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 April , 2007 Men vad fan, vakna upp. Tråden är 3 år gammal och skriven av en gäst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 26 April , 2007 Annars så var det här en go grej. Om man byter kärring(ar) så undrar jag vem som har råd att ha båt för dom lämnar ju inte så mycket kvar efter sig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KaMeWa 0 Postad 26 April , 2007 The Other Woman Är bland det bästa namnen jag sett på en båt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 26 April , 2007 *AS GARVAR* -soprent, blir det!!! ( har man hört !!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 26 April , 2007 Min heter Mari-nella ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mike67 0 Postad 26 April , 2007 e de en plast båt kan den ju heta POLLY-ESTER.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
severiano 0 Postad 3 Maj , 2007 Hej alla! Jag utnyttjar den här tråden och ber om namnförslag till min båt som saknar namn. Det är en gul flipper 620 från 1980. gula änkan eller gummiankan kanske kan vara något... Kom gärna med förslag. /Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelcoater 0 Postad 3 Maj , 2007 Gulafaran. (kanske?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karm 0 Postad 3 Maj , 2007 här är några från förra året http://www.maringuiden.se/forum/;thread=105328&highlight=gulan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Maj , 2007 Kanonbra jobbat gubbar, ni underhåller en tråd som har varir död ganska länge, där frågan är ställd av en gäst....intelligent Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zer0 3 Postad 3 Maj , 2007 2004 hehe var ett tagsen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ss2100 0 Postad 3 Maj , 2007 Ja och gästen har ännu inte kommit på nåt bra namn så fortsätt gärna att ge förslag. Fast gästen är medlem idag (jag startade tråden) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 3 Maj , 2007 skrället eller båtskrället tror jag nog väcker lite uppmärksamhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
severiano 0 Postad 4 Maj , 2007 och trots det är du här och läser... Det blir Rubber Duck med en gummianka mellan orden. /Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 4 Maj , 2007 HaHaaa välkommen in i klubben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hakans 0 Postad 7 Juli , 2007 Hej Det finns ytterligare en oskriven regel för båtnamn att tillfoga: namnet skall ha tre stavelser. /Shakan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser