kymmer 0 Postad 3 Juni , 2008 hejsan! håller på att renovera en sportbåt och jag ska köpa stolar till den non som vet var men kan köpa båtstolar? te.x en hemsida. tacksam för svar! //jonas typ en sådan stol! Senast ändrad av kymmer | 03 juni 2008 | 18:31 Senast ändrad av kymmer | 03 juni 2008 | 18:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rizze 0 Postad 3 Juni , 2008 Närmaste båtaffär, eller blocket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 3 Juni , 2008 Beror ju helt på vad du är ute efter, samt hur mycket du är berädd att lägga ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco23 2 Postad 3 Juni , 2008 Hej. Precis som föregående svarade närmaste båt affär typ Seasea, Hertmans, Bryggan etc. Annars kan du prova www.madrassfabriken.se Lycka till Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 4 Juni , 2008 Tja! Hjertmans har denna modell. 2495:- tror jag de tar. Tänkte själv sätta sådana i min båt. // S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser