lenjex 0 Postad 22 Maj , 2004 Hej bryggsnackare, Välkommen att rösta fram din favorithamn. Alla hamnar gäller välordnade gästhamar samt spartaska naturhamnar, ordet är ditt... Vårt val är Gulholmens gästhamn på Orust (Västkusten). Bifoga gärna en bild på din semesterpärla. Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 22 Maj , 2004 Min absoluta favorithamn är Norra Hamnen i Helsingborg. Jag bor i Hbg men har båten på annat ställe tyvärr. Den ligger mitt i centrum och kantas av krogar och kontinental stämning! Tyvärr är den också en av sveriges dyraste hamnar att ligga i, både som gäst och permanent. Men väl värd ett besök!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 23 Maj , 2004 Förutom min brygga ute i ett trsäk så är Öregrund en underbar hamn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrsnoggen 1 Postad 23 Maj , 2004 lindökroken i vänern ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser