lyran 0 Postad 2 Juni , 2008 Noterade vi årets första bad i helgen att jag tappat växelhuskåpan Hur länge är det ok att köra utan? Ska försöka få tag i en begagnad, en ny kostade 2000 spänn (helt sjukt, det är ju bara en böjd plåtbit...) men det kan ju ta en tid... Vilka konsekvenser kan det bli om man kör utan? //Lyran Senast ändrad av lyran | 02 juni 2008 | 14:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smuggler28 1 Postad 2 Juni , 2008 vad är det för drev vilket vatten? nåja det spelar egentligen ingen roll, du kan köra utan kåpan den sitter där mest för att det blir snyggare, håller med om att det är helt sjuka priser, om den nu e så dyrbar så borde dom ju varit ditskruvade med en bra fästanordning men på 280 dreven är det rena skräplösningen. problemen som kan uppstå är ju om du får beväxning på vitala delar som växelarm och annat och att det kan bli knas men annars tror jag det är lungt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JakobR 2 Postad 2 Juni , 2008 Hej, Drevdelar.se har piratkåpor för 600 kronor. http://www.drevdelar.se/productList.do?category=976&menuClick=true //JakobR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lyran 0 Postad 13 Juni , 2008 Hej igen, Dessvärre har jag den andra modellen som inte finns hos drevdelar Båten ligger på västkusten och jag borstar av utrymmet där kåpan satt regelbundet så inte beväxningar kan få fäste... Tror ni det räcker denna säsongen eller är det bara tt bita i det sura äpplet? //lyran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dunkelfink 0 Postad 14 Juni , 2008 skit i kåpan, kör så det ryker Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser