Gäst Anders Postad 22 Maj , 2004 Hej har en mercruiser5,7 V8 Bravo med kylproblem någon som vet om impellern sitter i motorn eller drevet på denna modell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dusty 0 Postad 22 Maj , 2004 I mitt Alpha one -97 så sitter det i drevet men för säkerhets skull kolla länken. http://www.boatfix.com/merc/mainmenu.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Morten Karlsen Postad 3 Juni , 2004 Det finnes ikke imoeller i et Bravo drev. I alpha drevet sitter det i underste del av drevet. Har du Bravo drev har du egen vannpumpe på motoren som suger inn saltvann. Sitter somregel i front av motoren. Et tips for å lære deg mer om din motor: Kjøp en repairmanual fra Seloc. ( har reparet min Mercruiser 3,7L og har hatt uvurdelig hjelp av min nyinkjøpte manual) Kjøpte den hos en bookstore på nettet ca 350,. kr. ink. frakt. Lykke til hilsen Morten fra Norge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MS Ronja 0 Postad 30 April , 2005 Håller med 8-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser