Gå till innehåll
onsdag 13 november 2024
Patric_E

Yamaha 55 tändning?

Rekommendera Poster

Fattade som att bara företag kunde få kundnr och handla online, får ringa i morgon

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst kan jag provköra motor utan att ha plasta i boxen igen?

Vet du vad tätmassan har för uppgifter förutom skydda mot smuts, vatten mm, eller det kanske bara är det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu gick det, prövade tidigare att lägga till i kundvagn förut men den gick inte att lägga till.

Läste på: Skaffa kundnr där stod det att bara företag kunde få kundnr jag trodde att det krävdes för att beställa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tätningsmassan är bara skydd mot vatten och vibrationer. Det går utan problem provköra utan den, men som sagt, håll fingrarna i styr - det är fråga om högre spänningar än i ett vanligt vägguttag.

Elfa är bra på det sätt att alla kan handla därifrån och att de inte har någon minimimal ordersumma. Vill man vara galen (eller har jäkligt bråttom) går det alltså utmärkt att beställa en enda komponent för 50 öre och få den skickad hem till dörren som företagspaket. Men det blir en jäkligt dyr komponent... Dom har billigare fraktalternativ med givetvis.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok, då ska jag byta tyristorn när jag får den, beställde igår.

La upp en bild på tyristor på ett elektronikforum, fick lite frågor om det verkligen var en tyristor.

Några trodde det var en PNP-transistor, kan det vara det

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för lästipset.

Långt till doktorsexamen men med tanke på hur mycket jag har lärt mig så känner man sig som en halvexpert på området.....hehe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...