Heiner 0 Postad 26 Maj , 2008 Hämtade min nya Ryds 20 gts i Freda´ s , körde från Näset och hem ca 10 distanser , under den färden slocknade gps:en 7 gånger (Garmin 525s Plotter med Ekolod)Ganska störande när man kör i okända vatten , är detta vanligt för denna modellen eller har jag fått ett måndagsexemplar (förhoppningsvis).Givetvis skall den reklameras och hoppas nästa fungerar bättre. M.V.H Mackan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pezz 1 Postad 27 Maj , 2008 Kolla så att det inte är dålig kontakt på strömkabeln kan vara så att strömmen försvinner under sjögång vanligt på gamla och ärgade kontakter och säkringshållaren men om det är nytt så kan det vara nå annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 27 Maj , 2008 Skall just iväg för att köpa en likadan fungerar den bättre nu? /magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 27 Maj , 2008 Skall just iväg för att köpa en likadan fungerar den bättre nu? /magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 27 Maj , 2008 Skall just iväg för att köpa en likadan, fungerar den bättre nu? /magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 27 Maj , 2008 JAJAJAJAJA.........Tjata ! ( ryck lite i kablarna och se om du har glapp ) Senast ändrad av Jocke-SeaRay | 27 maj 2008 | 12:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JockeWik 1 Postad 27 Maj , 2008 Har åkt nästan 16 timmar på en knapp månad med min nya 520GTX som har samma plotter med ekolod - fungerat klockrent! Är riktigt nöjd med den! Har även varit ute i ordentlig sjö, utan problem, så antingen är det en undermålig installation hos dig eller kanske ett måndagsexemplar.... Mvh Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magne 1 Postad 27 Maj , 2008 Ursäkta, datorn hakade visst upp sig det var inte avsiktligt. /MAgnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hillis66 0 Postad 27 Maj , 2008 Använde min 520s ca 150t förra säsongen och 10t i år, hitintills utan problem. Bara att reklamera, MEN strömtillförseln är ju viktig... Tror inte jag drabbats av nåt större eller återkommande spänningsfall (saknar instrument) el likn - har inte hört att Garmin skulle vara känsliga - nån annan som vet? /Jh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 3 Juni , 2008 Jag fick samm fenomen på min 520 ... det var jordningen som inte var helt rätt gjord !!! ( satt en klämma på rattnavets baksida ??????????? ) helt klart MYCKE VIKTIGT att det inte är halvtaskiga kopplingar . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Heiner 0 Postad 11 Juli , 2008 Äntligen har jag fått den fixad , en servicekille från Vk-marin la in en nyare programvara , det visade sig att den gick in i nattläge och sen stängde den av sig . Mackan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser