Gäst Donna-Lee Postad 26 Maj , 2008 Jaha, nu är det gjort på fendern. Detta meddelande lade Urban in där. Jo det går bra om man frågar först. Iofs sig så ville man att jag skulle ändra Mariage namnet till det nuvarande och då på alla inlägg som jag redan har gjort där. Men nej Mariage finns inte mer och eftersom vi nu är två som skriver så får vi skriva under med våra namn. Det här namnet är Donna-Lee vilket är taget från en skitmysig kusin som jag har i usa och hennes namn kommer båten att få. Vi kommer nu även att använda saiten både Karin och jag som jag skrev, men vi skriver under med vem det är som skriver med våra namn så att det inte blir fel. (Se i slutet på detta meddelande) Så den som skriver detta är alltså tidigare Mariage. Mvh Urban Och nu hoppas vi att alla nick är borta efter det här. Bobussen som vi nu också har tillsammans med båten (tidigare Mariage), har fått ett namn liksom båten! (Urbans idé). Den är 12 meter och har allt, det ska bli kul med den även om vi i sommar mest kommer att segla ändå. Så skotten, var vi först eller? Som sagt, Donna-Lee är vårt signum efter detta. Med hälsning / Karin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 28 Maj , 2008 Donna Lee, Ahh ! underbart nick, Charlie Parker, Miles Davies, ( Jaco Pastorius ). Har alltid trott att Charlie Parker skrev den. Det gjorde han tydligen inte, läcker låt ! /Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 28 Maj , 2008 Varför registrerade ni om er? Den där avataren känner jag igen sedan tidigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 28 Maj , 2008 det är väl det tionde nicket ni har nu Donna-Lee är ju i alla fall bättre än Fylleri hoppas det inte spårar ur den här gången Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 28 Maj , 2008 Jo, men jag menar. Ni hade kanske kunnat byta namn utan att göra ett nytt konto Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 254 Postad 28 Maj , 2008 Hur många namn är du/ni uppe i nu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser