jokar 0 Postad 26 Maj , 2008 Någon som har ett tips på hur man får reda på måtten (mallen) till ett nytt kapell? Har inte det gamla, utan bara kapellbågarna att utgå ifrån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bayliner2650 1 Postad 27 Maj , 2008 Prata med din lokala kapellmakare..Dom ska vara duktiga på att mäta upp för ett nytt kapell även utan en mall att gå efter.... Jag ska göra detsamma nu för mitt kapell är helt slut (det finns bara framdelen kvar av det) och det finns inte ngt av resten kvar att mäta efter.. Ha en skön båtsommar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 27 Maj , 2008 Min kapellmakare satt plast över och mallade, helt klockrent vart det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seagate 0 Postad 27 Maj , 2008 Tja! Håller med steken. Måtta upp med byggplast. Billiga lakan mm. Priserna hosproffsen kan variera stort. De ville ha mins 20.000:- för att fixa mitt på ett ställe. Vissa kör m3-pris. Det lönar sig att kolla runt... Tänk oxå på kapellvävens kvalitet. bra priser tycker jag www.marinaman.se har... // S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 27 Maj , 2008 Kan rekomendera Marinaman fst inte jag köpt kapellduk av dom! Helt kanon killar och bra priser! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser