Skywalker 0 Postad 26 Maj , 2008 Har en Catalina 22 med en gammal B20 i. Om man bortser från kvalitén, skulle Bilteams sotningssats till B20 passa exakt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zenturion 0 Postad 26 Maj , 2008 Ja, den passar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 26 Maj , 2008 Köp på KG trimning, dom har ALLT och är DUKTIGA på B20 sammt priserna skiller sig inte från biltemas så jäkla mycket, kolla min sidan hur jag renoverade min B20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 547 Postad 26 Maj , 2008 Jag skulle inte rekommendera dig att köpa sotningssats till bil överhuvud taget. Har du den gamla typen av limpa, utan fördelningsröret på ovansidan, passar visserligen packningarna,men du får inte med alla gummiringar och packningar som behövs. Vill du inte köpa originaldelar, finns ju Orbitrade. Jag vet en som köpte packningssats på Biltema till sin AQ 130, och det formligen sprutade vatten överallt runt toppen. Det visade sig att stålring- arna runt cylindrarna var så tjocka att resten av topplockspackningen inte tätade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 27 Maj , 2008 Vill minnas KG-trimning har sotningssats till B20 av marinmodell. Tror det var en sådan jag köpte och fick packningar så det både räckte och blev över... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 27 Maj , 2008 Kg trimning har ALLT till B20 och de är duktiga på att svara på frågor, här har du deras tel nr 046 202270, snacka med en som heter Fredde , du får ärliga svar på alla dina fråger och priserna är bra. Har handlat hus de och är mycket nöjd som kund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser