Nyborjare 0 Postad 25 Maj , 2008 Man säljer vad då ?? jo om man tittar efter ser man ju faktiskt en D55 i vänstra hörnet Märkligt ? är det ssåå jobbigt att ta en ny bild på båten när den skall säljas ? då tänker ialla fall jag att det har varit minst lika jobbigt att sköta den på rätt sätt http://www.blocket.se/vi/16532498.htm?ca=23_11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 25 Maj , 2008 Ja det var ju märkligt. Killen kanske ska sälja av allt han har och orkade bara ta en bild. /df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 25 Maj , 2008 Riktigt kul faktiskt! Han skriver ju att han skickar ju mer biler om man ringer. Låt mig gissa. En bild på alla båtar i hamnen där hans båt är nånstans i virrvarret. Haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matnor02 0 Postad 25 Maj , 2008 Det är svårt det där med bilder, ;-). Undrar om bild nr2 i denna annonsen skulle visa drevet? http://www.blocket.se/vi/16526689.htm?ca=15_s Senast ändrad av matnor02 | 25 maj 2008 | 18:25 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 26 Maj , 2008 Tycker nog abal-badanke ägaren i stockhom fortfarande tar priset på bilden hur rymmlig båten var invändigt hade han bild från estlandsbåten dansgolv Senast ändrad av nikitalord | 26 maj 2008 | 07:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sparre 5 Postad 26 Maj , 2008 He he, ja det måste ju vara en riktig proffsfotograf som tagit den bilden. Man får ju så att säga uppfattningen om att ALLT är viktigare på den bilden än själva båten... Även texten är väl lite halvlustig? Körd i 15 min Sedan tröttnade tydligen första ägaren... Vilka vibbar får man då? Hade nog hellre skrivit knappt använd, säljes pga tidsbrist eller liknande.... Men, det är ju jag det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scrat 2 Postad 26 Maj , 2008 Förmodligen ska han väl sälja bilen, husvagnen, släpet och jordhögen också! Alltså ganska praktiskt att ta en bild för allt ihop! Tänk själv hur mycket tid han sparar samt att han slipper hålla på med massa olika bilder när han skall sätta in annonserna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser