Lindholm 0 Postad 23 Maj , 2008 Någon som vet var man kan få tag på delar till en 40 hk Mariner från 80 talet. Det jag behöver är packningar från motor och neråt. Någon som har beställt från www.ishopmarine.com Senast ändrad av Lindholm | 23 maj 2008 | 12:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 502 Postad 23 Maj , 2008 Jag har för mig att det är samma motor som Yamaha 40. Kanske är enklare att få tag på till Yamaha än till Mariner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lindholm 0 Postad 23 Maj , 2008 Stämmer. Det är en yamaha motor men var hittar man någon butik där dom inte är otrevliga och helt ointresserade av att hitta gamla båtdelar. Bor för övrigt 4 mil öster om Borås Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thorbjorn 0 Postad 23 Maj , 2008 Ring till marinhallen i Eskilstuna. Han har hjälpt mej flera gånger med delar till andra märken och är mycket trevlig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser