2HOT4U 3 Postad 22 Maj , 2008 polarens BG201 går inte att stänga av med fjärren har testat båda kontrollerna men det hjälper inte att knappa in koderna manuellt är det inga problem vi har provat att koda om nycklarna men det går inte dom är 2år gamla o battariet ska hålla 5-10år och går EJ att byta vad kan det vara för fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 23 Maj , 2008 E Säkringen hel? Kort o gott. Det e nog så att den har gjort sitt. Inte lönt att laga dem. tror startavgiften på en reparation ligger på 1200:- och då ingår INTE han/hon som monterar ur och i den. Skulle satsa på att byta ut den. / Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 23 Maj , 2008 säkring?? som jag skrev går det att knappa koderna manuellt om det skulle vara säkringen skulle inte äns dioden blinka tänkte om det kan vara fjärren som är trasig men konstiga är att ena är aldrig använd o den fungerar inte heller Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 24 Maj , 2008 Sorry! Missade det när jag läste. Batterierna brukar kunna ta slut utan att man använt dem. Vet att Carguard som levererade dessa förr har haft problem med att vissa serier har fått dåliga batterier.... Om du nu behöver nya nycklar så glöm inte att du behöver acg kåden vid beställning. Har för mig att det var så den hette, Lycka till. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tutte 25 Postad 25 Maj , 2008 Hej ta med kodkortet o beställ en ny dosa hos någon handlare tror den kostar 400= mvh tutte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 25 Maj , 2008 Tar ca 14 dar att få ny fjärrkontroll/kodsändare till BoatGard 200/201. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 25 Maj , 2008 det va fjärren o kostade 400:- sjukt dyrt täcker inte garantin sånt den är ca.2år gammal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser