captain 0 Postad 20 Maj , 2008 Hej Nu när sommaren förhoppningsvis skall komma kan jag tala om att jag kommer att ha min hemmahamn den här sommaren på öckerö vid västkusten. Vi kanske kan stråla samman med några Fin&Gal under sommaren. Hälsningar captain Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 20 Maj , 2008 Sô pent, je seilar nock sôrover i Augusti, men skulle du segla nordöver under Juni/Juli så hör gärna av dig. Ha´ t pent Smoegen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
samba 0 Postad 20 Maj , 2008 Hej alla Fin-galister. De känns inte riktigt att sommaren är på gång,inte iaf här på ost sidan. Har lyckats få en båt plats på bohus kusten så det blir till att segla till saltsidanoch lämna kranvattnetför denna gång.Tanken är att komma i väg runt midsommarn och segla runt,vi kommer att ha båten utanför Uddevalla denna sommar. Vi får försöka träffas under sommaren. Jag kommer att ha med datorn i båten så de e bara att hålla kontakten. Trevlig sommar och vettiga vindar på er // önsk; SAMBA. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser