fbouvin 0 Postad 19 Maj , 2008 Hej Är det någon som vet vart man kan få tag på ett beg bockhorn till en 8.a mercruiser och ett alfa drev.Nytt gick på 2700kr Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 19 Maj , 2008 Kolla på Hansen Marin - jag vet att dom har kompletta limpor och knän till bägge sidor för 6000 kr, så ett knä borde vara billigare än 2700 kr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 19 Maj , 2008 Då förtydligar vi , bockhorn är den del av avgasröret som kommer EFTER knä och fortsätter ner till skölden . Ordet bockhorn är för att det ser ut som ett .. ! Tyvärr så kan jag inte tipsa om bra priser ! ( tycker 2700:- låter billigt !?!?! .. var fick du priset ifrån ??? ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 19 Maj , 2008 bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 20 Maj , 2008 Håller med Jocke om att 2700:- för ett nytt bockhorn är billigt. Bara att slå till.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fbouvin 0 Postad 20 Maj , 2008 Jag fick priset från drevet .se. Tack för hjälpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 20 Maj , 2008 Misstänkte nästan att du fått priset där.. Brukar ligga bra till prismässigt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigg_martin 0 Postad 21 Maj , 2008 Kolla in på boatlife.se Där finns det massor av saker till salu, även bockhorn. Är inget tillgängligt just nu så efterlys, det ligger säkert nåt i någon gömma, allt som behövs är att tala om att du behöver ett så startar reaktionen. Lycka till Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser